Тріщиностійкість важких бетонів і пенобетонов в будівництві

Тріщиностійкість важких бетонів і пенобетонов в будівництві

  1. Головна
  2. Статті
  3. Тріщиностійкість важких бетонів і пенобетонов в будівництві

Сьогодні в будівництві зростає відсоток використання бетону в дорожніх роботах, при влаштуванні дорожнього одягу. Проведені дослідження тріщиностійкості важких бетонів рекомендує їх як оптимальний варіант в будівництві автомагістралей, які відповідають європейським нормам. У зв’язку з щоденним збільшенням кількості автомобілів, навантаження на дорожнє покриття також зростає. Тому так важлива розробка і впровадження інноваційних технологій, в основі яких лежить включення до складу бетону поліпропіленової фібри для армування.

Однією з головних критеріїв якісних дорожніх покриттів є тріщиностійкість важких бетонів при влаштуванні поверхонь. Серйозне навантаження сприяє підвищеному внутрішньому тріщин. Експлуатація бетонного дорожнього покриття пов’язана з постійними динамічним і ударними навантаженнями. А ці навантаження призводять до збільшення мікротріщин і їх зростання до макротріщин, які є маркерами руйнування бетону. Адже усадка матеріалу в першу добу після укладання, при відсутності мікроармування бетону поліпропіленовими волокнами, може обернутися появою тріщин, що порушують цілісність конструкції.

Результатом дослідження тріщиностійкості бетонів, армованих фіброю

Тріщина в бетоні

Тріщина в бетоні

Для компенсації подібних недоліків бетону застосовують дисперсне армування поліпропіленовою фіброю. Мікроволокна рівномірно розподіляються в обсязі матеріалу, що сприяє його зміцненню. Міцний сам по собі бетон, армований поліпропіленовою фіброю, набуває ще більшу міцність, стійкість до механічних і погодних впливів.

Доцільність армування спостерігається як на докритичній стадії, так і при вже сформованих тріщинах, що тягнуть за собою подальше руйнування бетону. При введенні поліпропіленової фібри до складу спостерігався наступний ефект – фібра стримує процес розвитку мікротріщини з моменту її формування та до повної дефрагментації. Аналіз докритичній і закритической стадій руйнування показав, що бетон армований поліпропіленовою фіброю має поліпшення показників в обох випадках.

У порівнянні з неармованими зразками, значення енерговитрат на пружне деформування і загальних енерговитрат на локальне деформування в області тріщини вище в 1,3-1,4 рази. Таким чином, тріщиностійкість бетонів після армування поліпропіленовою фіброю істотно підвищується, що збільшує термін активної експлуатації, і підвищує безпеку бетонних виробів.

Ще на тему:
Наступний запис
Проволочна сталева фібра і її порівняння з поліпропіленової

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Меню